Om mig

Mit billede
Brian Glenn Pedersen Procesteknolog AK i Procesteknik, Butiksslagter, Køkkenleder, Økonoma Far til Caroline og Victoria. Jeg elsker at lave mad... og at spise det.. Den kærlighed vil jeg gerne give videre, både til det at skabe men sandelig også det at nyde.

mandag den 20. januar 2014

Kærlige nakkekoteetter

Det skal du bruge...

4 nakkekoteletter
Salt
Balsamico
Oliven olie
1/2 porre
50 g soltørret tomat
25 g smør
50 g creme frice 38%
Frisk timian

Sådan gør du

Mariner koteletterne med lidt salt og balsamico og lad dem stå 10 min
Brun dem godt af på en pande i olivenolie, lad dem små stege 5 min.
Tilsæt porre og soltørret tomat i tynde skiver, små steg 5 min mere.
Tilsæt smør, creme frice og timian, lad det små koge 5 min.

Server med bagte rodfrugter og kartofler.

Velbekomme.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar