Om mig

Mit billede
Brian Glenn Pedersen Procesteknolog AK i Procesteknik, Butiksslagter, Køkkenleder, Økonoma Far til Caroline og Victoria. Jeg elsker at lave mad... og at spise det.. Den kærlighed vil jeg gerne give videre, både til det at skabe men sandelig også det at nyde.

mandag den 8. september 2014

Pande kartofler med bønner og løg

Det skal du bruge:

600 g vaskede kartofler
200 g friske bønner 
1 Rød løg
1 Alm løg
2 ss olivenolie
1 ts salt

Sådan gør du:

Rip bønner, skræl løg og skær dem i både 1/8.
Varm olien på en pande.
Tilsæt kartofler og steg dem møre ved middel til lav varme (ca 20 -25 min).
Hæld kartoflerne over i en skål og salt dem.
Varm panden op igen til høj varme og steg bønner og løg 2-3 min til løgene begynder at tage lidt farve, de skal ikke steges møre.
Tilsæt kartoflerne til panden, mix og server

Velbekomme



Ingen kommentarer:

Send en kommentar