Om mig

Mit billede
Brian Glenn Pedersen Procesteknolog AK i Procesteknik, Butiksslagter, Køkkenleder, Økonoma Far til Caroline og Victoria. Jeg elsker at lave mad... og at spise det.. Den kærlighed vil jeg gerne give videre, både til det at skabe men sandelig også det at nyde.

tirsdag den 9. juni 2015

Rabarber crumble

Det skal du bruge:

Fyld:
500g rabarber i grove stykker
1 1/2 dl rørsukker
Vanilje efter smag

Crumble:
1 dl havregryn
1 dl rørsukker
125 g blødt smør
125 g hvedemel

Sådan gør du:

Tag smøret frem og stil det lunt.
Bland ingredienserne til fyldet og vent en halv time.
Tænd ovnen på 165° varmluft.
Smør et tærtefad.
Bland crumblen og form den til en klump.
Fordel fyldet i fadet og smuldr crumblen jævnt ud over.
Bag midt i ovn 35-40 min. 

Server med flødeskum og bluch cider...

Velbekomme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar