Om mig

Mit billede
Brian Glenn Pedersen Procesteknolog AK i Procesteknik, Butiksslagter, Køkkenleder, Økonoma Far til Caroline og Victoria. Jeg elsker at lave mad... og at spise det.. Den kærlighed vil jeg gerne give videre, både til det at skabe men sandelig også det at nyde.

onsdag den 3. december 2014

Omelet... Grund opskrift

Det skal du bruge:

2 æg
1/3 dl mælk
Lidt olie

Fyld
Her er der fri fantasi
I min brugte jeg
2 gulerødder
1 stump squash
Lidt hvidkål
Kød fra et kyllingebryst overlår
Grill krydderi

Sådan gør du:

Snit fyldet og svits det på en pande.
Pisk æg og mælk sammen og hæld det på en varm pande med lidt olie, skru ned til middel varme.
Fordel fyldet over æggemassen, og lad det simre til æggemassen er tilberedt.
Glide omeletten over på en tallerken og fold.

Enjoy...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar