Om mig

Mit billede
Brian Glenn Pedersen Procesteknolog AK i Procesteknik, Butiksslagter, Køkkenleder, Økonoma Far til Caroline og Victoria. Jeg elsker at lave mad... og at spise det.. Den kærlighed vil jeg gerne give videre, både til det at skabe men sandelig også det at nyde.

onsdag den 9. maj 2012

Forord

Denne blog skal handle om MAD!!


Alle former for mad. Både det simple og det store fest stykke...

Men mest af alt, er det min mening, at formidle min kærlighed til mad videre til mine piger, Caroline og Victoria.
Drømmen er en dag at kunne udgive det hele som en all round kogebog dedikeret til dem.

Men jeg håber at mange vil få lyst til at lære deres børn at lave god mad, både fra bunden, men også med med hjælp fra Ready made produkter, som gør det muligt at lave mange ting uden at være uddanet kok.


Her er det en Tærte med færdigkøbt Tærtedej
Jeg vil forsøge at blogge minimum en, step by step opskrift i ugen, med billeder til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar