Om mig

Mit billede
Brian Glenn Pedersen Procesteknolog AK i Procesteknik, Butiksslagter, Køkkenleder, Økonoma Far til Caroline og Victoria. Jeg elsker at lave mad... og at spise det.. Den kærlighed vil jeg gerne give videre, både til det at skabe men sandelig også det at nyde.

lørdag den 12. maj 2012

Nemt universal tilbehør

Du skal bruge:
Med friske krydderurter
  • 1 skralde- eller stor frysepose
  • Koldpresset Rapsolie efter behov
  • Salt efter smag
  • Kartofler
  • Gulerødder
  • Løg
  • Peberfrugt
  • Tomater
  • Hvidløg
  • Hvad ud har eller hvad du har lyst til....
Alle grønsager ordnes og skæres i grovestykker, kommes i posen og rystes med olie, salt og evt krydderier. fordeles i et lag i en bradepande.


Bages ca 30 min ved 185 grader varmluft.

Kan bruges til Fisk, bøf, frikadeller, Grill................

Velbekom

Ingen kommentarer:

Send en kommentar