Om mig

Mit billede
Brian Glenn Pedersen Procesteknolog AK i Procesteknik, Butiksslagter, Køkkenleder, Økonoma Far til Caroline og Victoria. Jeg elsker at lave mad... og at spise det.. Den kærlighed vil jeg gerne give videre, både til det at skabe men sandelig også det at nyde.

fredag den 31. oktober 2014

Paleobrød... Glutenfrit kernebrød

Det skal du bruge:

200 g Blandede nødder
200 g Græskarkerner
200 g Solsikkefrø
200 g Hørfrø
50 g Sesamfrø
50 g Birkes
100 g Tørret frugt
5 Æg
1 dl Neutral olie

2 ts Salt


Sådan gør du:

Bland alle ingredienser godt i en stor skål.
Fordel massen jævnt i en smurt brødform 1,8 l, og glat af.
Bag ved 160° traditionel ovn i 50-60 min.
Slåes straks efter bagning ud og køle på rist.
Skær evt i skiver 1-1,5 cm og løsfrys, så kan der tages friske skiver op hverdag.

Velbekomme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar